31.03 - 01.04.2016r.
29.06 - 30.06.2016r
Godz. 9.30 - 17.00
Warszawa,
Ul. Duchnicka 3, bud. 5
Skorzystaj z wczesnej rejestracji i zaoszczędź 200 PLN!
1290 zł netto - rejestracja do 04.03.2016
na szkolenie z grupą wiosenną
O nas
Meeting Point to inicjatywa stworzona przez dwie kobiety działające od lat w branży spotkań. Każda z nas ma nieco inne doświadczenia, pozwalające nam spojrzeć na rynek z różnej perspektywy.
Dzięki tym różnym kątom patrzenia znamy doskonale zarówno dostawców jak i kupców funkcjonujących na rynku MICE. Wiemy czego oczekują Klienci i co mogą zaoferować Agencje. Potrafimy dostrzec niewielkie przestrzenie, pomiędzy wiedzą praktyczną, a teoretyczną. Te właśnie przestrzenie chcemy wypełnić oferowanymi przez nas szkoleniami.
Tak, mamy duże doświadczenie! Tak, wiemy kto rzetelnie i dostępnie przybliży nawet najbardziej złożone zagadnienia! Dlatego do poszczególnych projektów zatrudniamy fachowców, ekspertów z danej dziedziny i profesjonalnych trenerów biznesu.
JUSTYNA DZIĘGIEL
Absolwentka Turystyki i Rekreacji Poznańskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Ponad 16 lat doświadczenia w turystyce jako koordynator wszelkich działań marketingowych i incentive travel dla największych polskich tour operatorów i agencji incentive.
Swoją drogę zawodową rozpoczynałam w firmie farmaceutycznej, w dziale marketingu. Odpowiadałam za organizację wyjazdów motywacyjnych i szkoleń zarówno dla pracowników, jaki i klientów firmy. Zawsze pasjonował mnie etap samej kreacji podróży, dlatego przeniosłam się do działu operacyjnego jednego z najbardziej doświadczonych, polskich tour operatorów: Logostour Poznań. Następnie po 4 latach do agencji eventowej Allegro Agency, aby zdobyć doświadczenie w tworzeniu eventów na dużą skalę.
Niezaspokojona ciekawość i chęć rozwoju w organizacji podróży sprawiły, że zdecydowałam się na kolejną zmianę w moim życiu zawodowym i rozpoczęłam współpracę z tajskim tour operatorem: firmą SI Tours Thailand. Aby nauczyć się pracy lokalnego DMC, mieszkałam w Bangkoku. Ta współpraca otworzyła mi wiele możliwości, dała olbrzymie doświadczenie i przede wszystkim doskonałą okazję do obserwowania naszego rynku, jego oczekiwań. Jak również oczekiwań i działań zagranicznych partnerów.
Dziś jako Multisolution Group buduję sieć solidnych i wiarygodnych dostawców usług turystycznych i biznesowych dla Organizatorów działających w sektorze Incentive Travel oraz Tour Operatorów.
Mój punkt widzenia za jaki odpowiadam w Meeting Point, to perspektywa Agencji i jej oczekiwań wobec wszystkich jej partnerów.
JUSTYNA SKUBIS
Z wykształcenia socjolog i trener biznesu. Od niemal 20 lat związana jestem z branżą spotkań. Doświadczenie zdobywałam początkowo po stronie agencji realizując projekty dla klientów. Po kilku latach zmieniłam perspektywę przechodząc na stronę klienta.
Pracując przez wiele lat w Dziale Wsparcia Sprzedaży dużej korporacji odpowiedzialna byłam za realizację wszystkich działań firmy z zakresu MICE. Ze względu na swoją efektywność, szczególnie bliskie mojemu sercu zawsze były projekty wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel.
Stąd trafiłam prosto do Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, które prowadziłam jako Dyrektor Zarządzająca przez niemal 6 lat. Prowadząc Stowarzyszenie działałam na rzecz zjednoczenia i profesjonalizacji polskiej branży incentive travel. Koncentrując się na promowaniu incentive travel jako efektywnego narzędzia biznesowego, zrealizowałam wiele wydarzeń edukacyjnych dla usługodawców i zleceniodawców incentive travel.
Aktualnie wykładam w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji oraz działam jako niezależny konsultant wspierając krajowych i zagranicznych partnerów w realizacji ich projektów adresowanych do polskiej branży spotkań.
Mój punkt widzenia za jaki odpowiadam w Meeting Point, to perspektywa Klienta i jego oczekiwań wobec Agencji z którymi współpracuje.
Organizator
|
 |