Miejsce i data

31.03  - 01.04.2016r.
29.06  - 30.06.2016r
Godz. 9.30 - 17.00


Warszawa,
Ul. Duchnicka 3, bud. 5



 

Aktualności

Skorzystaj z wczesnej rejestracji i zaoszczędź 200 PLN!

1290 zł netto - rejestracja do 04.03.2016
na szkolenie z grupą wiosenną
 
Program szkolenia: Kreacja w incentive travel z wykorzystaniem procesów grupowych. Jak stworzyć program, który pokocha grupa?

Moduł pierwszy: Proces grupowy – i jego konsekwencje
Cele modułu – szczegółowe poznanie faz procesu grupowego oraz określenie szans i zagrożeń, które niosą poszczególne fazy. Ważne jest, aby na koniec tego modułu uczestnicy  potrafi świadomie stworzyć plan wyjazdu motywacyjnego czy eventu z uwzględnieniem posiadanej wiedzy. Naszym celem jest też zachęcenie uczestników do przygotowania sobie spisu działań, dopasowanych do różnych trudnych sytuacji.

Moduł drugi: Komunikacja – czyli jak słuchać, żeby słyszeć i jak mówić, żeby nas słuchano 
Cele modułu – uświadomienie uczestnikom, jak ważna jest sprawna komunikacja w relacjach z innymi i jakie błędy popełniamy. Jakie są ich konsekwencje. Doświadczenie różnych form komunikowania się i poznanie technik umożliwiających efektywne przekazywanie informacji. Podczas tej części warsztatu uczestnicy będą mogli sprawdzić, jakie style komunikacji sami preferują, przećwiczyć nowe techniki i doświadczyć ich działania. Sprawdzą też, jakie dotychczas popełniali błędy. Wiemy z doświadczenia, że moduł związany z szeroko pojętą Komunikacją jest podstawą do dalszego rozwoju zarówno na poziomie osobistym jak i zawodowym. Równie ważnym elementem tej części jest praca z założeniami – sprawdzenie, jak często czynimy pewne założenia przekonani o swojej racji. A prawda bywa zupełnie inna…

Moduł trzeci:   Jak przełożyć wiedzę na praktykę - podsumowanie
Cele modułu – uporządkowanie wiedzy. „Podomykanie” procesów aby uczestnicy wiedzieli, z czym kończą, co potrafią zrobić, jakie techniki i narzędzia przyswoili i jak się nimi dalej posługiwać.
 
 

Formy pracy
 
 Trener prowadzący Anna Kazakow

Organizator